יום שלישי, 1 במרץ 2016

צילום הריון עם חיית המחמד

בואו נעמיד לרגע את סדרי העדיפויות שלנו בחיים, בראש ובראשונה אנחנו אוהבים את המשפחה שלנו, את ההורים, את הילדים ואת הבעל, גם את האחים והדודים, הבני דודים והחברים הטובים, אבל לפעמים איפה שהוא ברשימה הזאת מצליחים להשתחל גם כאלו שהם 'פחות צפויים' חיות המחמד שלנו. כן כן, יש אנשים שנקשרים לבעלי החיים החמודים, הכלבים או החתולים או אפילו בעלי חיים אחרים בצורה שאנשים שאין להם חיות מחמד לא יוכלו לעלות על דעתם.


אם הגעתם למאמר הזה, סביר להניח שהשאלה שעלתה לכם בראש היא 'האם אפשר להביא בעלי חיים לצילומי הריון?' או 'האם אפשר להצטלם עם חיית המחמד שלי?" והתשובות לכך מאוד פשוטות. ראשית, מבחינת ההיגיון, למה לא? בצילום הריון אנחנו הולכים להצטלם כדי לשמור חוויות ועם מי אנחנו רוצים לחלוק את החוויות האלו אם לא עם אלו שאנחנו אוהבים?


התשובה השניה לשאלות שלכם מסתכלת על זה מכיוון אחר. השאלה היא האם צלמת הריון תסכים בכלל שאצטלם עם הכלב או עם החתול. קודם כל, נגיד שכלבים יותר קלים לצילום הריון אבל לא בהכרח, זה תלוי בכם ובבעל החיים שלכם. אולי יש צלמי הריון שלא יסכימו לעשות זאת ולכן מומלץ לשאול מראש, אבל יש לא מעט צלמות הריון שדווקא יקבלו את הרעיון הזה באהבה על מנת שתוכלו להפיק מהתמונות את המיטב עבורכם. כמובן שהכלבים והחתולים לא צריכים לתפוס את כל תשומת הלב וכדאי מאוד להביא מישהו איתכן שישמור עליהם בזמן שאתן בצילומים והם מחוץ לפריים.


אבל סך הכל, אפשר לקבל לא מעט תמונות יפות עם בעלי החיים, מצורפת תמונה אחת שממש אהבנו שצולמה על ידי הצלמת גבית ינאי.

ושלא תחשבו לרגע שרק בצילומי הרון אפשר להצטלם עם בעלי החיים. אפשר גם תמונות רק של בעלי החיים, למה לא? הנה עוד תמונה מדהימה של הצלמת המוכשרת גבית ינאי.



לעוד גלריות של צילום בעלי חיים <<

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה