יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

מה זה צילומי הריון

אם את בתקופת ההריון שלך והגעת לבלוג שלנו, כנראה את מחפשת לקבל קצת מידע בכל הנוגע לצילומי הריון. הגעת לפה ולכן אנחנו יכולים להגיד לך שהגעת למקום הנכון. במאמר זה אנחנו נסביר מה זה צילומי הריון, למי זה מתאים ולמה כדאי לך לעשות את זה.

צילומי הריון אלו צילומים שמבצעות נשים בהריון אצל צלמים וצלמות מקצועיים שעוסקים בעיקר בתחום הספציפי הזה. הצלמים מוכשרים לצלם כל דבר אך בחרו לצלם דווקא צילומי הריון, כנראה בגלל האהבה לתחום אך כמובן שניתן לצרף בו את המשפחה הקרובה כדי ששתף את אלו שאנחנו אוהבים בתקופה הזאת.

צילום הריון תמונה #303
צולם על ידי גבית ינאי

את צילומי ההריון מבצעים בדרך כלל בין השבוע ה-28 לשבוע ה-36 כשהבטן מקבלת צורה יפה. לרוב, לא כדאי לעשות לפני השבוע ה-28 כי עדיין אין צורה מלאה של ההריון ולא כדאי לעשות אחרי זה כי בדרך כלל התקופות שאחרי אלו ימים של תחושת אי נוחות וקצת יותר קשה להיות נינוחים במהלך הצילומים.

הצילומים מתבצעים בדרך כלל בסטודיו של הצלמים ולרוב יש להם תלבושות ואביזרים שבהם אפשר להשתמש כדי לקבל גיוון בצילומים. כמובן שאפשר גם להצטלם מחוץ לסטודיו, תחת השמש או במקומות שאתם או הצלם בחרתם, כמובן בתיאום מול הצלם.

אפשר לצרף את המשפחה הקרובה לצילומים משפחתיים וגם את חיות המחמד כי כולנו רוצים לשתף את אלו שאנחנו אוהבים בחוויה המהנה הזאת. מלבד התמונות שנקבל בסוף הצילומים, שיהוו זכרונות שיישארו איתנו לשנים רבות, גם החוויה עצמה היא זיכרון מהנה שנשים בהריון לא שוכחות ויש כאלו שאף חוזרות גם בתקופות ההריון הבאות כדי לבצע צילומים נוספים ו"עדכניים" יותר יחד עם הילד מהלידה הקודמת.

צילום הריון תמונה #342
צולם על ידי גבית ינאי
אם את חושבת שזה מדבר אלייך, מומלץ לפנות לצלמת הריון מקצועית, כזאת שאת תרגישי כבר בשיחה הראשונה איתה שאת סומכת עליה והיא תשדר לך הרגשת חמימות ומשפחתיות. ניתן לפנות לגבית ינאי – צלמת הריון, שתמונות שהיא צילמה משמשות למעלה כדוגמא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה