יום רביעי, 10 בפברואר 2016

סיפור אישי: צילום הריון עם בעלי



"כשהצעתי לבעלי בפעם הראשונה לבוא לצילום הריון הוא הסתכל עליי במבט מוזר, כאילו שאלתי אותו אם הוא רוצה ללדת במקומי. לא שאני מכריחה אותו לבוא, אבל אם כבר אני הולכת לחוויה מיוחדת כזאת, שוכרת את שירותיה של צלמת הריון מוכשרת, לא חבל שנבזבז את זה רק עליי? והאם זה יותר מדי לבקש שבעלי יבוא איתי לצילום הריון? לא רציתי שהוא רק יבוא ויעמוד שם בזמן שאני מסתכלת אלא שממש ישתתף איתי בצילומים, זה היה נראה לי ממש נורמלי ומהנה אפילו. אין לנו עדיין ילדים והתמונה שלי, שלו ושל התינוק שעוד לא נולד אבל נמצא בבטן יכולה להיות התחלה מאוד טובה להתחלה.

בכל אופן, לאחר שכנועים רבים, הוא בסוף הסכים שהוא יבוא, יסתכל מהצד, ורק אם ירצה הוא יצטרף אלי. אחרי כמה צילומים שהצטלמתי לבד, הוא ראה את הנוחות וקלט שהצלמת מאוד זורמת ונחמדה והחליט להצטרף. מיותר לציין שהוא נהנה בטירוף והתמונות יצאו מושלמות והוא מתבייש להודות בזה אבל כשאנחנו נפגשים עם זוגות בהריון הוא אפילו דוחק בי להציג להם את התמונות כדי שגם הם יעשו. בכל אופן, אני בטוחה שבפעם הבאה אני כבר לא הצטרך להציע לו לבוא איתי כי הוא הולך להיות זה שיזמין אותי ללכת לזה. החוויה הייתה יוצאת דופן ואני ממליצה לכל זוג נשוי בהריון ללכת לצילומי הריון כי צילום הריון זה פשוט חוויה חד פעמית, לא רק לאשה אלא לכולם!!"

נכתב על ידי אנונימית עבור בלוג הריון.

צילום הריון יכול להיות מאוד כיפי - > הנה עוד כמה דברים כיפים לעשות בהריון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה