יום שני, 8 באוגוסט 2016

חשש מצילום הריון

צילום הריון יכולה להיות חוויה מאוד מלחיצה, מגיעים למקום זר שבו אמורים כביכול להרגיש בנוח, מצטלמים בכל מיני פוזות שלא התרגלנו אליהן, נותנים לצלמת לתת לנו הוראות וכל זה באחת התקופות הכי לחוצות בחיים. אז לא מפתיע שיש כמה נשים שיש להן חשש מצילום הריון. החשש נובע מכמה סיבו ועליהן נדבר.

הסיבה הראשונה היא תקופת ההריון. אישה בהריון מרגישה פחות בנוח בסיטואציות שונות, לפעמים יש אי נוחות בישיבה או בפוזה מסוימת ובכלל אף אחת לא רוצה לעבור יום צילומים כשהיא סובלת מכאב פה או שם. בקטע הזה אפשר להרגיע אותך, צילום הריון הוא חוויה מגוונת מאוד ולא צריך לשבת יותר מדי זמן או להיות בתנוחה מסוימת לזמן ארוך, כל הזמן זזים, מגוונים וגם כשנכנסים לתוך העניין כמעט לא שמים לב לזמן שעובר ולכאבים כי מדובר בחוויה מיוחדת מאוד.

חשש נוסף שיש לאנשים הוא שהתמונות לא יצאו טוב וזה סתם יבאס כי אף אחת לא תלך עוד פעם באותו הריון. גם פה אין מה לחשוש, צלמות הריון מקצועיות יודעות מה הן עושות והן יצלמו הרבה תמונות כך שגם אם אחת לא תהיה לטעמך, תמיד יש עוד הרבה תמונות מגוונות וגם כמה תמונות לאותו פוזה כדי שיהיה ניתן לבחור את הטובה ביותר. לא צריך מאות תמונות ולאהוב את כולן, מספיק שיצאת משם עם 5-10 תמונות טובות ואת כבר תרגישי את הסיפוק ואת המחשבות על איפה לשים כל תמונה ומגוון התמונות שיהיו לך יהיו זכרונות לחיים שאותן תשמרי לנצח.

כמובן שיש חששות נוספים בתחום צילום ההריון, אבל למה לחשוש? אם יש לך שאלות ואת צריכה להתייעץ עם מישהי, התקשרי לצלמת הריון והיא תיתן לך את כל המידע שאת צריכה ורוצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה