יום שני, 7 בנובמבר 2016

המלצה לצילום הריון

לפעמים נדמה שצריך לעשות משהו חדש לא ניסיתי קודם. כשהייתי בתקופת ההריון שלי לא מצאתי את עצמי בשום פעילות אחרת, לבלות עם חברות כבר לא היה כמו לפני ההריון כי הן לא היו נשואות בכלל ולכן הרגשתי שאין לי שום דבר במשותף איתן. חיפשתי משהו שקשור להריון ולא ידעתי מה עד שמצאתי את צילום ההריון. ישבתי מול האינטרנט כמה ימים (כמה שעות בכל יום) והסתכלתי על צילומי הריון, קראתי מאמרים ובדקתי על צלמות הריון עד שלבסוף פניתי לצלמת הריון אחת שנראתה לי הכי מעניינת.

חיפשתי צלמת שמצלמת כל מיני תחומים, כי למרות שצילומי הריון הם דבר נהדר הם יכולים למצות את עצמם ורציתי משהו שיעשיר אותי בהרבה נושאים. לאחר שיחת הטלפון עם הצלמת הבנתי שיש איתה כימיה וקבענו פגישה. באתי עם בעלי לסטודיו שלה ולמרות שתיכננתי מראש כל מיני רעיונות לצילומים הבנתי שזה לא היה אפילו קצה הקרחון. יש לה אביזרים ותלבושות רבים שבהם היה אפשר להשתמש ויכולתי לממש את הפנטזיות הרבות שהיו לי - צילומי וינטג', צילומי משפחה, צילומים בבגדים שונים ומשונים וכל מיני רעיונות משעשעים שחלקם הצחיקו אותי נורא בהתחלה וחשבתי שאין סיכוי שאעשה אותם, אבל בסוף דווקא נהניתי מאוד והתמונות יצאו מושלמות.


אי ספק שבהריון הבא שלי אעשה משהו כזה נוסף. צילום הריון זו חוויה מאוד מיוחדת שכיף לעשות במיוחד עם הבעל האוהב ואני ממליצה לכולן לעשות את זה.

~ נשלח על ידי אורית. ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה