יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

צילום הריון – הפשוט הוא היפה


בתקופת ההריון את בטח רוצה ללכת לעשות סדרת צילום הריון מרתקת אצל צלמת מקצועית ואת מצפה שהיא תרשים אותך בצילומים מדהימים ומקוריים, אבל לפעמים דווקא החשיבה הפשוטה והצילומים הטבעיים הם אלו היפים, בלי כל מיני אביזרים או תנוחות מוזרות אפשר להוציא הרבה יותר. הנה כמה דוגמאות לצילומים שיכולים להוציא ממך את הטוב ביותר.

צולם על ידי גבית ינאי - צלמת הריון

צילומים בטבע – יש משהו מיוחד בחוץ שאי אפשר ליצור בפנים. את תוכלי להרגיש את מזג האוויר הנעים דרך התמונה גם שנים רבות לאחר שהיא צולמה. אם מדובר ביום קיצי ויפה זה לא בעייתי כל כך להצטלם, השמש תאיר עלייך ותחמם אותך, הרוח תנשוב ותפיח רוח בשיערך וכבר מזה אפשר להוציא תמונות מהממות. התאורה המיוחדת שיש בחוץ, בעזרת הציוד המקצועי של הצלם או הצלמת יכולים להשתלב לא רע.

צילומים בבית – למרות שלצלמים מקצועיים יש אולפן, לפעמים לצלם את האם ההרה בסביבתה הטבעית יהיה מה שיעשה לה טוב. מקומות שאת אוהבת בבית יכולים להיראות לא פחות טוב מאשר חדר זר ומבלי שום קשר, זה מעלה זכרונות טובים ואפשר להשוות בעתיד את השינויים שעבר הבית ביחד לשינויים בגדילת הילד.

צולם על ידי גבית ינאי - צלמת הריון

צילומים פשוטים – לא צריך תנוחות מטורפות או רעיונות משוגעים כדי להוציא תמונה טובה. תמונה רגילה של אמא המלטפת את הבטן יכולה לעשות את העבודה כמו שצריך. לתפוס כמה זוויות טובות ברגע המושלם, אפילו חיוך טבעי שיוצא או מבט תמים שלא מתכוון להגיד יותר מדי יכולים להגיד הרבה יותר ממה שנדמה לכם.


צילומים עם האהובים – הבעל, הילדים, וגם חיות המחמד הם הקרובים אלינו ביום יום וגם אותם נרצה איתנו בתמונות. תמונות כאלו של צילומי משפחה עוד יותר כיף לתלות ברחבי הבית ולדאוג לכך שהם לא יעלו אבק בתוך אלבום ישן בעליית הגג.

צולם על ידי גבית ינאי - צלמת הריון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה