יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

צילום הריון – זוויות צילום

כשאתם הולכים לצלמת הריון או לצלם הריון מקצועיים אתם מצפים מהם לדעת את כל התורה כולה כדי שהתמונות שלכם יצאו מושלמות, אז איך בכל זאת נשים רבות מחפשות באינטרנט כל מיני טיפים לצילום הריון כדי שהתמונות יצאו יותר טובות?

לנשים שונות יש טעם שונה ולכן כל אחת אוהבת דברים אחרים. חיפוש באינטרנט לא אומר שאתן לא סומכות על הצלמים אלא שאתן רוצות למצוא משהו שיותר מתאים לכן וכמובן לקבל השראה לרעיונות לתנוחות או זוויות, אז הכנו רשימה של כמה רעיונות לזוויות צילום.

ידיים על הבטן – התנוחה הזאת היא התנוחה הכי טבעית בהריון, כל אישה הרה עושה אותה כמעט כל יום כאילו הבטן היא מרכז העולם. התמונות שמצולמות בזווית הזאת בדרך כלל מאוד אפקטיביות ואם המשפחה מצטלמת יחד איתכם אפשר לצרף אותם לליטופים הקטנים האלה.

צולם על ידי גבית ינאי - צלמת הריון

זווית מלמעלה – אתן מדמיינות צילומי הריון ורואות את אתכן עומדות מול מצלמה אך לפעמים כדי לחשוב מחוץ לקופסא. אם המצלמה תהיה מעלייך או בזווית אלכסונית לא שגרתית זה יכול להיות דווקא לא רע. בצורה כזאת מקבלים תמונות מקוריות וגם ככה אפשר לתעתע יחס גודל של איברים שבדרך כלל גדולים יותר בתקופת ההריון כמו ירכיים.

צולם על ידי גבית ינאי - צלמת הריון

ישר ולעניין – אולי דווקא הרצון לקבל תמונה מיוחדת תגרום לכם לשכוח מהתמונות הרגילות. צילום ישיר, בלי יותר מדי משחקים יכול להיתפס כפשוט וטבעי וזה לא דווקא דבר רע. תנסי ותגלי.


לשבת, לקום – בדרך כלל תנוחת העמידה יותר נוחה ופוטוגנית יותר מאשר תנוחת ישיבה, אבל כדי שתנסי לשבת כדי לראות איך זה נראה עלייך, אולי דווקא תאהבי את זה. אם מצטלמים עם הבעל למשל, אפשר לשבת בחיקו ולקבל תמונה חמימה ומשפחתית. גם על הרצפה אפשר לשבת.

התלהבתם פה מהרעיונות והצילומים ובא לכם כבר להתחיל להצטלם? פנו אל גבית ינאי או הכנסו לאתר שלה כדי להתרשם מתמונות נוספות. לכניסה לאתר לחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה