יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

סגנונות צילומי הריון

כשאומרים שלכל צלם וצלמת יש את הסגנון שלהם זה לא שקר. גם בצילום הריון, למרות שמדובר על נושא אחד, אפשר לארות 2 צלמות שהצילומים שלהן נראים שונים לגמרי. אפשר לומר שדווקא בתחום צילום ההריון זה בולט יותר וגם חשוב יותר כי מדובר על צילום שנשאר איתי למשך שנים ארוכות ואנחנו צריכים לחשוב טוב טוב איך תיראה התוצאה הסופית.

אז איזה סגנונות צילום הריון יש בכלל?


ובכן כשהולכים לצילומי הריון אפשר להצטלם בדרך הרומנטית והיפה. זוג שמצטלם יכול להפוך תמונה פשוטה לרומנטית רק על ידי החשמל שיש באויר ביניהם, אבל למעשה אפשר צילומים רומנטים כאלו גם כשהאישה ההרה מצטלמת לבד. עם האפקטים הנכונים, הזווית הנכונה והאיבזור הנכון התמונות הופכות לעדינות יותר.

על ידי שימוש בתאורה אפשר להפוך כל צילום לדרמטי יותר או להפוך אותו לחי יותר וצבעוני. הפעולה הפשוטה הזאת של שינוי התאורה בסטודיו יכולה להציג את אותה תמונה באופן אחר לגמרי.

במקרה כתבנו את המאמר הזה ביום הראשון של חנוכה. צילום של הצלמת גבית ינאי.


כמובן שוינטג' זה משהו שהולך היום. צילומי וינטג' אפשר לעשות על ידי שימוש בצבעים הנכונים, באביזרים הנכונים, בלבוש המתאים וכמובן במוזה המתאימה של הצלם להוציא מהצילום את כל מה שהם רכשו בנסיונם מצילומים קודמים כדי שהתמונה תהפוך לתמונת וינטג' אמיתית. לעתים גם השימוש בתמונות שחור ולבן יכולות ליצור וינטג' או רטרו ולפעמים הן סתם יכולות להיות יפות בשחור ולבן בלי קשר לתקופה.

תמונות צילומי הריון יכולות להיות מאוד אינטימיות כשעושים אותן כאלו אבל הן יכולות להיות גם מאוד משפחתיות כשמצרפים אליהן את המשפחה האהובה. הבעל והילדים ואפילו חיות המחמד יותר ממוזמנים להשתתף בצילומים ומי לא ישמח שהאנשים האהובים עלינו איתנו בתמונה משותפת?

רוצים ללמוד איך בוחרים צלמת הריון? < הכנסו לפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה