יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

למה ללכת לצילומי הריון?

הגעת לשבוע ה-30 או קצת אחרי ואת משערת שהגיע הזמן ללכת לצילומי הריון כמו ששמעת מכמה חברות, אבל את מהססת ואולי בגלל זה הגעת לקרוא את המאמר הזה. את מחפשת משהו שישכנע אותך ללכת אז אני אנסה לעשות כמיטב יכולתי, אז הכנתי כמה סיבות שישכנעו אותך ללכת לצילומי הריון.

קודם כל, צילומי הריון זה כיף. למרות שאת יכולה להגיד "מה כל כך כיף בלהצטלם?" אז תתפלאי שזה כיף ללא מעט נשים. צילום הריון לא שונה מצילומי אופנה, את מגיעה לסטודיו מרשים במיוחד שבו יש אביזרים, בגדים וציוד מקצועי שיכול להפוך אותך לדוגמנית על בקלות. תמיד חלמת להכין בוק מהפנט? זו ההזדמנות שלך, הצילומים מאוד מהנים והכימיה עם הצלמת יכולה להפוך אותם לחוויה מרגשת שלא כדאי לספפס.

דבר שני, יש את העניין עם הזכרונות. הריון זה לא משהו שחווה אישה יותר מדי פעמים וצריך להוציא מהמצב את המיטב. בעוד כמה שנים שתצפי בתמונות שחברה אחרת העלתה לפייסבוק את יכולה להתחרט שלא הלכת אז לא חבל? בסוף הצילומים את תקבלי את התמונות שהצלמת צילמה ואפילו ערכה לך בפוטושופ ובו נמצאים את, העובר בבטן ואולי מצולמים נוספים כמו הילדים שכבר יש, הבעל התומך או אפילו חיית המחמד שקשה להיפרד ממנה.


בנוסף, למה לא? אנשים מוציאים כסף על מסעדות מפוארות שכל מה שנותר להם מהבילוי בסוף זה רק עוד כמה קלוריות להוריד אחר כך, למה לא להוציא את הכסף על חוויות בעלות משמעות? כל אחת יכולה למצוא בליבה מה היתרונות ללכת לצילומי ההריון שבסופן נשארים עם טעם טוב מתקופת ההריון. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה