יום ראשון, 1 במאי 2016

סגנונות צילום הריון


לא כל אחד יודע את הסוד המיוחד שטמון בצילומי הריון, אנשים יחשבו שמדובר בלקיחת מצלמה ופשוט לוחצים עד שיוצא משהו יפה, ממש כמו שעושים עם המצלמה שיש בכל סמארטפון ממוצע, אבל למעשה מדובר באומנות לשמה עם חוש מפותח והרבה ניסיון שבמהלך השנים לומדים רעיונות חדשים וסגנונות מיוחדים. צילום הריון יכול להילקח למגוון סגנונות צילום הריון, בין הסגנונות הפופולריים תמצאו צילומי הריון שחור לבן, צילומי הריון רומנטיים, צילומי הריון הומוריסטיים, צילומי הריון בעירום וצילומי הריון בסגנון של פעם בנוסף לשאר סגנונות שכולם מיוחדים וכולם אהובים על ידי אנשים, חלקם חביבים יותר על אנשים מסוימים וחלקם על אנשים אחרים.


כשניגשים לצלמת הריון, חשובה הכימיה בין הצלמת למצולמת (או למצולמים), הכימיה הזאת עוזרת לשני הצדדים למצוא את הדברים שהם אוהבים כדי לקבל את התמונות הטובות ביותר. בעזרת הידע והניסיון של הצלמת והטעם האהוב על המצולמים ניתן לצלם תמונות מרהיבות ברעיונות מקוריים ויפים שגם אם הם צולמו בעבר על ידי הצלמת כשבאה אישה הריונית קודמת, התמונה עדיין תצא מיוחדת במינה ואינדיבידואלית כלפי המצולמת הטריה.


אם תהיתם למה כתבנו 'מצולמים' ולא 'מצולמת' למרות שמדובר בצילומי הריון, זה מהסיבה שנשים רבות מעדיפות לא להגיע לבד לצילומי הריון אלא לשתף את המשפחה בחוויה המדהימה. בנוסף לצילומים הבודדים, לעתים מגיע הבעל או שמגיעים הילדים לצילומים משפחתיים יפים שרק מקבלים ערך מוסף עם הבטן ההריונית. יהיה כאלו שיגדילו לעשות ואף ישתפו את חיות המחמד שכבר הפכו עם השנים לבני בית ולחלק מהמשפחה.


לקריאה על צילומי הריון עם סגנון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה