יום ראשון, 22 במאי 2016

סיפור ההריון של נויה. ח.

אף פעם לא חשבתי שאהיה מאלו שהולכות לצילומי הריון, זה תמיד נתפס בעיני כמותרות מוגזמות, למה אני צריכה ללכת לצלמת מקצועית שתצלם אותי אם אני יכולה להצטלם בבית? ולמה בכלל צריך להצטלם מסיבה מיוחדת? הרי יש טלפונים סלולריים בכל מקום ובעלי מצלם אותי לפעמים סתם בלי ידיעתי וזה עדיין יוצא נחמד. ובכן, חקרתי קצת את העניין והבנתי שיש לזה קצת יותר מזה. קודם כל, הערך של התמונות היום בטלפונים הסלולריים הוא לא מה שהיה פעם, היום כל צילום לא שווה יותר מגרירה של אצבע וכשהולכים לצלמת מקצועית כל זה משתנה, הצלמת המקצועית יודעת לצלם תמונות מיוחדות, באיכות טובה ועם רעיונות מקוריים. כשהייתי קטנה הבית שלי היה מלא בתמונות משפחתיות אבל היום בבית שלי אין תמונות כאלו ואולי זו הסיבה, כשהולכים לצלמת מקצועית כבר מדמיינים איזו תמונה תהיה תלויה על איזה קיר בדיוק כמו תמונות החתונה שלנו. אלו תמונות שצולמו במטרה לזכור אותן לשנים רבות ולהזכיר לעצמי כל הזמן את החוויה המיוחדת שעברתי. וזה לא שלצילומים אני חייב ללכת לבד, צילום הריון אמנם נשמע כמ משהו שהו רק לי, אבל צילום הריון עם הבעל זו אפשרות שאפשר לקחת בחשבון בלי בעיה, הבעל יצטרף לצילומים ויהנה גם הוא מהחוויה, נוכל לשמור לעצמנו זיכרונות למשך שנים רבות ששנינו נמצאים בהם וגם עוד עובר קטן וחמוד שבקרוב יצטרף למשפחה שלנו. בסופו של דבר, זה מה שעשיתי ואני לא מתחרטת.


נשלח על ידי נויה. ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה