יום שלישי, 22 בנובמבר 2016

שיתוף המשפחה בצילומי הריון

כשהולכים לצילום הריון, בדרך כלל רוצים שהחוויה תהיה שלך כי אחרי הכל את בהריון ומדובר בצילומי הריון, אבל האמת היא שלפעמים כיף לעשות דברים עם אנשים שאוהבים ובמקרה הזה שילוב של המשפחה בצילומי ההריון זה רעיון נהדר.
צילומי ההריון הופכים להיות הרבה יותר מהנים כשעושים אותם עם אנשים שאוהבים וכדאי להזמין את הבעל להשתתף בצילומים ואם יש לכם כבר ילדים אז גם הם יותר ממוזמנים להשתתף.
במקרים רבים הבעל לא בדיוק יחבב את הרעיון אבל בשביל לגרום לו להצטרף אפשר להפוך את הרעיון לקצת פחות מרתיע. איך עושים זאת? לפעמים גברים חושבים שצילומי הריון זה עניין של לחשוף את הבטן או להצטלם בצילומים קצת לא נוחים או אינטימיים מדי לעיני המצלמות אבל אפשר להתחיל קודם כל בצילומים רגילים לחלוטין של בעל ואישה מול מצלמה כדי שהוא יתרגל למצלמה ולאט לאט תקחי את הצילומים לכיוון שאת רוצה וזה ירגיש טבעי לשניכם.
ילדים, הם הרבה יותר קשים. ילדים גם אם הם סוף סוף מסכימים להשתתף ולשבת בסבלנות הם עדיין לא יצליחו לשתף פעולה בצורה מלאה והתמונות לא יצאט מספיק נינוחות או טבעיות כמו שהצלמת וכמו שאת רוצה. לכן במקרים כאלו צריך לקחת את הזמן ולחכות לרגע הנכון, צריך לתת להם להרגיש בנוח ולחכות לרגע המתאים לתמונה שיבוא באופן טבעי מבלי להלחיץ.
בדרך כלל אלו בני המשפחה שמשתתפים בצילומי הריון וזה נפוץ מאוד, אבל כמובן שהכל תלוי בך ובמי שאת רוצה להביא. בניסיון שלי עם צילומי הריון ראיתי שנשים שונות מעדיפות להביא דווקא הורים או אחיות לצילומי הריון וזה מרגיש להם נינוח לחלוטין. הכל תלוי בך ולכן אין גבולות. בחרי את מי את רוצה להביא, כל עוד זה בא מהלב את תרגישי מרוצה בסופו של דבר.

בנושא אחר: איך בוחרים צלמת הריון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה