יום ראשון, 11 בדצמבר 2016

צילום מקצועי - למה הוא עדיף על צילום בבית

לכל אחד יש היום מצלמה בטלפון הנייד, לפעמים המצלמות אפילו בעלות איכות טובה ונדמה שאפשר לצלם איתן אחלה צילומי הריון, אבל אם לומר את האמת, אין כמו צילום הריון מקצועי בסטודיו.

אז מה ההבדל באמת בין צילום בבית עם הטלפון הנייד או בצילום בסטודיו מקצועי? הנה כמה נקודות שאולי יתנו לכם נקודת מבט שונה.

נקודות לזכות צילום מקצועי


המקצועיות - אז נכון שכל אחד יכול לצלם תמונות באמצעות הטלפון, אבל לא כולם יודעים לשים לב לפרטים הקטנים כמו הצלמים המקצועיים שעוסקים בזה ביום יום. יש דברים קטנים שאולי ייראו עבורכם שוליים אבל עבור אנשים אחרים ייראו לא מקצועיים ואפילו לא יפים. ואני אפילו לא מדבר על חוסר מודעות של אנשים לפעמים לגבי טיב התמונות שלהם.

הציוד - גם אם יש לכם גלקסי 7, אתם לא יכולים להתחרות באיכות וביעילות של מצלמות מקצועיות. בעוד שטלפון משוכלל עולה 3-4 אלף שקל כשהמצלמה היא רק מאפיין אחד, יש מצלמות מקצועיות שעולות אלפי שקלים וכל מה שהן עושות זה לצלם. זה נשמע מחיר יקר, אבל זה לא סתם כך כי המצלמות האלו באמת עושות עבודה טובה ומאפשרות לצלם לבצע צילומים מיוחדים במינם.

הסטודיו - סטודיו זה מקום נהדר לצילומים. אם אתם מנסים לצלם תמונה בבית שלכם אתם יכולים לגלות שאין לכם כל כך מקום יפה עם רקע שיתאים לסוגים שונים של תמונות. בנוסף לכך, התאורה חשובה הרבה יותר ממה שאתם חושבים ובסטודיו יש את התאורה המושלמת עבור סשן צילומים.

הגיוון - אנשים נוטים לצלם את אותם תמונות באמצעות הטלפון הנייד שלהם, כל מיני סלפים, צילומים מול מראה או צילומים משפחתיים רגילים זה נחמד, אבל לא מיוחד. תחשבו שבסטודיו יש ציוד נוסף שבו אתם יכולים להיעזר כדי לגוון ולתבל קצת את העניינים. צילום סגנונות שונים של צילום באמצעות חפצים שנמצאים בסטודיו או באמצעות שימוש בפוטושופ שהצלם או הצלמת המקצועית מתמחים בו זה יתרון נוסף.

אנחנו נוטים לכתוב פה כתבות על צילום הריון אך הכתבה הבאה מדברת על צילומים שונים מכל הסוגים, צילומי ילדים ומשפחה, צילומי בעלי חיים וצילומים נוספים שעולים על רוחכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה